من: سردته؟
تو: نه
تو:گفتم نه
من: الان چی سردته؟؟؟؟؟؟
تو: سرد نیست چرا اینقدر می پرسی؟
من: آخه بهونه ای برای بغل کردنت ندارم. خواستم به بهانه سرما آغوشت بگیرم.
ما را در سایت من ومنتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1030 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 18:46