سردته؟؟؟؟؟

خرید بک لینک

من: سردته؟

تو: نه

من: سردته؟

تو:گفتم نه

من: الان چی سردته؟؟؟؟؟؟

تو: سرد نیست چرا اینقدر می پرسی؟

من: آخه بهونه ای برای بغل کردنت ندارم. خواستم به بهانه سرما آغوشت بگیرم.

نتیجه تصویری برای اغوش گرفتن

من ومنتظر...

ما را در سایت من ومنتظر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1030 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 18:46

صفحه بندی